۱۳۹۵ اسفند ۹, دوشنبه

سبزه به روش خاک ژله ای


این هم سبزه امسال من نوروز ۱۳۹۵


سبزه امسالم رو هم به روش خاک ژله ای دوباره گذاشتم .


که قبلا یعنی نوروز ۱۳۹۴ اولین بار این روش رو امتحان کرده بودم .


که میتونید شما عزیزان با کلیک روی اینجا روش تهیه اش رو ببینید .


روش خاک ژله ای به نظر و تجربه ای که من داشتم خیلی راحت و بی دردسر هست .


و تقریبا یک هفته تا ۱۰ روز قبل از نوروز سبزه رو بزارید زمان خوبی هست که به اندازه مناسب تا عید بشود .


شما عزیزان دو مدل عکس رو میبینید یکی برای تقریبا ۴ یا ۵ روز بعد از گذاشتن سبزه هست , مثل عکس زیر!!!


عکس دیگه یعنی عکس زیر برای امروز که چهار روز از عید گذشته هست !!


فرقی که سبزه ای که به روش خاک ژله ای امسال گذاشتم با سبزه پارسال در این هست که :


امسال من عدس ریختم روی خاک ژله ای ولی پارسال تخم شاهی ریخته بودم که میتونید عکس سبزه پارسال رو اینجا ببینید .


 به این صورت عمل کردم که عدس رو همونطور خشک ( یعنی از قبل خیس نداده بودم ) ریختم روی خاک ژله ای ما باقی کارها درست مثل روشی که اینجا نوشتم عمل کردم .


در آخرهم چون همه عکسهام رو دوست داشتم دلم میخواست اکثرشون رودر وبلاگم ثبت کنم این پست عکسهاش زیاد شد .........


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر