۱۳۹۴ فروردین ۱۶, یکشنبه

سفره هفت سین ۱۳۹۴ ( ۲۰۱۵)


این هم سفره هفت سین امسال من نوروز ۱۳۹۴ !!!!!!!!
سال نو مباركككك دوستان ❤️
Happy New Years❤️

Froh Neues Jehr ❤️


این سفره هفت سینم رو خیلی دوستش ندارم ....... برای پارسال رو که میتونید اینجا ببیند رو بیشتر دوست دارم !!!!!! برای همین هم تا الان بعد از دو هفته که از عید گذشته بود هنوز عکسش رو نذاشته بودم !!!!! حالا بگم چرا ؟؟؟؟؟؟؟ به نظر شخصی بنده سفره هفتسین نباید شبیه سفره عقد بشه و حتما هم باید برای تزینش از المانهای سنتی استفاده بشه که من هیچ کدوم رو رعایت نکردم .


چون هیچ کدوم از وسایل سنتی کشورم رو  توی خونه ام ندارم چون از وقتی که از ایران اومدم بیرون دیگه رنگ کشورم رو ندیم چه برسه به رومیزی سنتی و ظرفهای مسی و....  !!!!!! برای همین با امکانات موجود و سلیقه یک دختری که کاملا آلمانی هست و من برای اینکه ایشون جذب فرهنگ و سنتهای ما بشند به سازشون میرقصم !!!!!چنین شد که این شد سفره هفت سین امسال بنده ....... ولی عکسهاش رو به این نتیجه رسیدم که بزارم تا سال دیگه حواسم رو بیشتر جمع و یکمی سفره رو ایرانی تر و هفت سینی تر باشه نه سفره عقد ............



۱ نظر:

  1. خیلی هم قشنگه عزیزم ، رنگ بنفش پارچه رو خیلی دوست دارم ، خوب تو مدرن چیدی ، اشکال نداره که :)))

    پاسخحذف