۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

خوراک مرغ و سبزیجات



 این خوراک ساده ولی خوشمزه رسیپی خاصی‌ نداره با دیدن عکس قابل حدس زدن هست فقط چند نکته باید بگم .



  برای پخت مرغ این خوراک بگم این که همراه کمی‌ آب , نمک پختم . بعد از پخت وقتی‌ کاملا آبش خشک شد با روغنی که از خود مرغ در ظرف جمع شده بود کمی‌ سرخ کردم .


 سپس به آن زعفران آب شده و آبلیمو و فلفل قرمز اضافه کردم سپس از حرارت برداشتم. همراه سبزیجات بخار پزه که روی آنها پودر پاپریکا و جعفری خشک پاشیدم و نان بربری خانگی سرو کردم.
طرز تهیه  نان بربری خانگی را میتونید اینجا ببینید .


۲ نظر:

  1. عارفه این چقده خوشمزه است؟ دارم تووبلاگت میگردم واسه خودم ، چقده عالی شده وبلاگت، چه کار خوبی کردی وبلاگ درست کردی. این خوراک مرغ رادلم خیلی خواست درست کنم . گل کلم هم داریم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسیییییییی الهام جون . با تشویق شما دوستای خوبم همت کردم ولی‌ هنوز متاسفانه شرایط مرحله به مرحله عکس گرفتن رو ندارم . حتما درست کن عزیزم خیلی‌ راحت و ساده هست .

      حذف