۱۳۹۱ دی ۲, شنبه

رویال آیسینگ


 مواد لازم رویال  آیسینگ :
سفیده تخم مرغ  ١ عدد 
پودر قند  ٢٥٠ گرم 
آب لیمو ١ عدد 
وانیل  ١ قاشق چایی خوری 
پودر تار تار  ١ قاشق چایی خوری 
رنگ خوراکی ویلتون  به دلخواه 



طرز تهیه :
ابتدا بگم من برای تزیین بسکویت کریسمسی از دستوربیسکویت ساده استفاده کردم . که میتونی اینجا ببینید  .برای درست کردن رویال آیسینگ سفیده را کمی هم بزنید وقتی کف کرد آبلیمو و وانیل را اضافه کنید دوباره هم بزنید .  کرم تار تار را ریخته کمی هم بزنید . از این مرحله به بعد پودر قند را در حین هم زدن کم کم اضافه کنید تا سفت و سفید شود . سپس رنگ دلخواه را بزنید و استفاده کنید . باید سرعت عمل داشته باشد در حین کار چون زود خشک میشود برای همین روی ظرف رویال آیسینگ  را با نایلون بپوشانید . من برای اینکه از بیسکویت به شک دانه برفی استفاده کردم فقط از همون رنگ سفید آیسینگ استفاده کردم برای اینکه شکل برفی پیدا کنه بعد از اینکه با آیسینگ طرح کشیدم روی بیسکویت رو توی ظرف شکر فرو بردم .


۱۵ نظر:

  1. آخی آخی آخی ، ببین یکتا چه ذوقی میکنه از این شکلها :))

    عارفه جون ، تار تار رو ز کجا آوردی ؟؟ بابا اینها رو از کجا پیدا میکنی ؟ :))))
    ببینم پودر مرنگ رو هم یافتی یا نه ؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی‌ گیلدا جون .
      عزیزم من پودر تار تار و همچنین نمک میوه موقعه اومدن از ایران تو یخچال یکمی ازشون داشتم گوشه ساکم چپندمشون ها‌ها ها فکر کن داشتم قالبهام رو هم میاوردم اما یواشکی ولی‌ تو فرودگاه توسط برادرم دستگیر شدم و مجبور به اطراف و برگردندنشون شدم . عشق دیگه نمیتونستم ازشون دل‌ بکنم ولی‌ مجبورم کردنند اینکار رو بکنند .
      عزیزم من پودر مرنگ نیافتم هنوز .

      حذف
  2. اره بچه ها كلي با اين كوكيا ذوق مي كنن :) نوش جونتون باشه عارفه جان ***

    پاسخحذف
  3. akheeeeeeeeey kheyli naz shodan
    kash man ham yek yekta boodam :)))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای جونم .
      لیلا جونم من دارم پیش شما شاگردی می‌کنم . خیلی‌ ممنونم .

      حذف
  4. آخی چقدر نازن اینا ؛ گوگولی مگولی شدن ؛ دستت درد نکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چشمهای نازت قشنگ میبنشون رز جونم . ممنونم .

      حذف
  5. خیلی نازن اینا ، دستت درد نکنه

    پاسخحذف
  6. واووووووووو دختر من چی بگم....چقدر تو باسلیقه ای....جز اینکه آرزو کنم یه روز از دستپختت بخورم نمی تونم چیزی بگم.....ببین هر بار عکسات منو هیجان زده می کنه انقدر سبکت شخصی یه تو عکاسی لذت می برم.....دستپخت هم که نگو....هر بار تو ریدرم این پستای باحال رو می بینم هی می گم برم نظر بذارم ها هی تنبلم تا نظر بذارم شصت جا می رم تو اینترنت و یادم می ره.....خلاصه ببخش عزیزم. من با شدت و حدت پیگیر نوشته های خوب تو هستم. دوستت دارم. به امید یه روزی یه جایی یه دیداری :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای قربونت بشم افسانه جونم . به من لطف داری عزیزم . خوشحال شدم دوست جونم از دیدنت . ایشالا اون روز برسه از دست پخت هم بخوریم کلی‌ گل بگیم و گل بشنویم عزیزم .

      حذف
  7. می گم آیا نظر من رسید اونهمه نوشتم!!!!!!!!

    پاسخحذف
  8. به به خیلی با سلیقه و زیبا.

    خوش بحال یکتا جون.
    شاد باشید گلم

    پاسخحذف